čtvrtek 19. června 2008

První fotka z Chebu

"R 656 ve směru Praha-Plzeň-Cheb odjede z druhé nástupiště. Upozorňujeme cestující na výluku mezi Kozolupy a Planou u Mariánských Lázní, v tomto úseku je zajištěna náhradní autubusová doprava."

Stála jsem s Míničkou a batohy na peroně a přála si, aby ta cesta už byla za námi.
Mína překkonávala veškerá má očekávání - nemňoukala, neházela sebou, jen se choulila v rohu přepravky a koukala. Neměla žízeň a ani nepotřebovala na záchod.

Po 4 hodinách a 30 minutách jsme dorazili do Chebu. Měla jsem toho dost ... Mínička se však stále držela a já se neubránila pocitu, že moje kočka je tou nejlepší na celém světě :).
Tento pocit mě neopustil ani u nás doma, když jsem ji "vybalila" .. hned na poprvé v novém prostředí našla svůj záchod, žádné loužičky ani hovínka mimo. Po 3 hodinách se lehce osmělila a začala zkoumat své nové působiště - pokojíček, kuchyň, obývací pokoj, koupelna, ložnice a BALKÓN.







Žádné komentáře: