pondělí 31. března 2008

Akce - Mína a vodítko, poprvé

Dnes jsem poprvé vzala Míničku ven na vodítku. Přípravu jsem v žádném případě nepodcenila - celé dva týdny jsem Mínu na půl hodiny oblíkala do popruhů a tu a tam zkusila i připnout vodítko. Ze začátku se jí to moc nelíbilo, co si budeme nalhávat, ale nakonec "přišla" na to, že to není až takové zlo :).

Jenže jak už to tak bývá, teorie a praxe jsou dvě odlišné věci. Zatím co cesta výtahem proběhla jen v lehké křeči, tak první kroky po chodníku už provázelo hlasité mňoukání a snaha dostat se co nejdřív domů.

Začátky jsou vždy nejtěžší. Ale já to ještě nechtěla vzdát. Mínu jsem vzala a přenesla o dvě stě metrů dál na menší zatravněnou plochu. To už byla jiná. Po chvíli se zvedl i lehký větřík, rozšuměl koruny stromů a to už Mínička nevěděla, čemu dřív věnovat pozornost :).




Když jsme se po dvaceti minutách vrátily domů, vyběhla z vesela na balkón a sledovala dál dění z něj. Prostě takový malý agent!



Žádné komentáře: